3.700 euros biennals per al control horari dels treballadors municipals

Foto: Localpress

A través d’un decret d’alcaldia el consistori ha adjudicat el manteniment dels rellotges de control horari de les dependències municipals. Ho ha fet a través d’una negociació tancada i derivada des de la Junta de Govern a l’alcaldia ja que el contracte de manteniment va vèncer al 2017 però només l’empresa adjudicatària és propietària del software i hardware i, per tant, s’havia de tornar a adjudicar automàticament a la mateixa companyia. Es tracta d’una despesa municipal de 3.692,80 euros (amb IVA) a repartir entre el 2018 i el 2019 i amb una garantia definitiva a aportar per l’empresa de 152 euros.

D’aquesta manera Primion Digitek accedeix de nou al contracte no prorrogable de manteniment del seu propi sistema de control horari dels treballadors municipals. Aquesta és una empresa del grup navarrès Azkoyen, especialitzat en sistemes electrònics de venda, pagament, control horari i de seguretat.

Notícies relacionades