Definir Sant Cugat com a ‘Smart’ costa gairebé 22.000€

L’Agutzil fa saber que relacionat amb la tecnologia i la innovació el consistori de la ciutat va aprovar una despesa per definir l’estratègia d’Smart per a Sant Cugat. Això vol dir que implementar la idea que Sant Cugat és una ciutat Smart així com la construcció del relat comunicatiu que la identifiqui com a tal ha tingut un cost per l’administració. Aquest es divideix en dos parts. El desenvolupament de projectes per a la gestió del concepte que recull un total de 19.634,90€. El desenvolupament d’aplicatius va fer desenbutxacar a les arques públiques 2.084,60€. En total, definir la ciutat com una Smart va tenir un cost en els Pressupostos de 2015 de 21.719,50€.

L’Agutzil també fa saber que la Junta de Govern Local ha decidit renovar la imatge corporativa de l’administració per adaptar-se als nous formats webs. D’aquesta manera el govern ha licitat a l’empresa Teresa Guix Requejo per un cost total de 17.998,75€ l’encàrrec de renovar la identitat i imatge corporativa de l’Ajuntament de Sant Cugat. 

Notícies relacionades